fredag den 11. februar 2011

Ønsker :)

Disse ting ønsker jeg mig lige for tiden:


1. Sko fra Weekday, set hos Trine's Wardrobe
2. Vifte ørestikkere fra Arena CPH, 499 kr pr sæt
3. Maria Black Sid chain ørering, 480 kr pr stk
4. Yves Saint Laurent fingerring, ca. 1050 kr
5. Maria Black Mono earclip, 560 kr pr stk
6. Yves Saint Laurent fingerring, ca. 1050 kr
7. Maria Black Sid ørestikker, 460 kr pr stk

Jeg er stadig nyforelsket i Maria Black, det er herligt. Og det er faktisk flere år siden, jeg sidst har været vild med noget fra Arena CPH, men vifte øreringene går lige i hjertet på mig :) YSL ringene er jeg ret hooked på og tror jeg vil være glad for dem resten af livet.. De er bare lidt svære at finde i de farver/modeller, jeg gerne vil have, og jeg gider ikke nøjes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar