onsdag den 23. februar 2011

Vibe Harsløf ss11

Jeg elsker Vibe Harsløfs nye smykkekollektion, og her er nogle af mine favoritter:


Øreringen i sterlingsølv på billede 2 koster 850 kr i den store model (billedet) og 750 kr i en lille model.
Hårbøjlen på billede 3 koster 1200 kr i forsølvet kobber.
Halskæden på billede 4 koster 2200 kr i sterlingsøv.
Armbåndet på billede 4 koster 2200 kr i sterlingsølv.

Smykkerne findes også i røgfarvet plexiglas.
Hårbøjle, halskæde og armbånd er showpieces, som skal bestilles gennem Vibe herself.
Øreringene og resten af kollektionen kan købes hos Vibe Harsløf forhandlere i København og i Wood Wood i Århus, som åbner den 3. marts.

Jeg skal helt sikkert have den store ørering i sølv, den er lige mig!
Og så synes jeg forresten model/skuespiller Emma Leth er helt fantastisk på billederne!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar