torsdag den 31. marts 2011

Dagens shopping

Her er, hvad jeg kom hjem med i dag :)



Bluse fra Selected Femme. Dette er bagsiden af blusen, som er i det fineste, gennemsigtige stof. Jeg elsker, når flere materialer kombieres i samme stykke tøj.




Lilla tørklæde fra Weekday og gråt leopardtørklæde fra Pieces. Jeg elsker mønstret på det lilla tørklæde.




Vogue UK. Jeg var nødt til at have bladet med de flotte billeder af Kate Winslet med sit nye look.




I byens bedste secondhand butik, Det Gyldne Dådyr, fik jeg det nye nummer af Cover - gratis! Cover har trykt for mange eksemplarer og derfor givet pigerne i butikken 150 stk, som de kan give til deres kunder. Så skynd jer ind at købe noget i butikken og få et gratis Cover :)





Fin hvid krave og fine øreringe lavet af vedhæng fra lysekroner, købt i Det Gyldne Dådyr.




Vintage armyjakke fra Det Gyldne Dådyr. Sidste sommer prøvede jeg en armyjakke derinde, men købte den ikke, og jeg har fortrudt lige siden. De havde en masse tykke armyjakker derinde lige nu, men denne kom med mig hjem, fordi den er tynd, og jeg tror, jeg bliver glad for den, når vejret bliver lidt varmere :)




Sandaler fra Monki. De minder utroligt meget om mine Carin Wester sandaler, men disse er meget billigere og derfor nogle, jeg ikke behøver være sart med. Disse kan fx komme med mig på Roskilde, hvor jeg ikke tror, jeg tør tage mine CW med.


Jeg har haft en superhyggelig dag og købt dejlige, dejlige ting. Det var også flere måneder siden, jeg havde købt nyt tøj. I Det Gyldne Dådyr fik jeg mig en hyggelig lang snak med den ene indehaver, som genkendte min jakke fra Anywho x Kobra. Ingen andre har ellers genkendt den før - modeblogs er nok ikke så kendte her i Aalborg. Vi fik en hyggelig sludder om blogs, butikker og de varer, jeg købte, og jeg gik derfra med et smil på læben :) Alt i alt en dejlig dag med masser af nyt tøj osv. Eneste minus var, at det regnede hele dagen, men min hat fra Monki dækkede heldigvis for det meste regn.

3 kommentarer:

  1. Nøj, fine ting du har fået. Og ih, hallo! Jeg vil også have den krave, den er for nice :) Hvad i alverden er det for en dådyr-butik? Den må være ny...

    SvarSlet
  2. Kraven er superfin, skal bare lige finde ud af, hvad jeg skal bruge den sammen med. Det Gyldne Dådyr er en secondhand butik - den ligger i Cookie Factorys gamle lokaler :)

    SvarSlet