fredag den 16. september 2011

Line & Jo webshop

Nu har Line & Jo endelig lanceret en webshop, og jeg må sige, at jeg er fristet af mange ting. Dog er det ærgeligt, at deres priser lige er blevet sat op. Derudover har de også fået flere forhandlere, bl.a. her i Aalborg, hvor man før slet ikke kunne købe mærket. Yay :)
Jeg har før elsket deres smykker i sølv belagt med sort rutanium, som har et oxideret look. Og det gør jeg på sin vis også stadig. Men jeg er godt nok blevet glad for guld efterhånden. Ikke billige smykker, der skal ligne guld, for der bliver farven tit for "kunstig". Men smykker i ægte guld. Eller sølv belagt med ægte guld. Det er jeg ret forelsket i for tiden. Jeg har fx arvet to guldringe, som jeg har gået med hver eneste dag, siden jeg fik dem, og de måtte meget gerne få selskab af flere guldsmykker. Dog blander jeg også tit farverne, og bærer fx tit guld, sølv og oxideret sølv samtidig.

Ørering i sølv belagt med sort rutanium og med diamanter på i alt 0,11 ct til 3700 kr. Haps. Den findes også i guld, hvilket er endnu mere haps! Dog er prisen ikke haps.

Smal ring i 14 ct guld til 2450 kr. Jeg elsker mine smalle Line & Jo ringe i sølv belagt med sort rutanium (til 250 kr stk). I guld er ringen dog noget dyrere, især hvis man gerne vil have flere stk til de yderste led på fingrene. Og det vil man jo gerne ;-)
























Smal ring i sølv belagt med sort rutanium og 0,005 ct diamant til 625 kr. Haaaaaps! ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar