søndag den 18. september 2011

Susanne Schjerning sengetøj















































Det her sengetøj fra Susanne Schjerning måtte godt bo i min seng. Jeg elsker påfugle-mønstret og de sarte farver. Jeg har længe været glad for hendes fine, feminine sengetøj og har i forvejen flere sæt, dog alle fundet på udsalg til halv pris. Sengetøjet koster 600 kr pr sæt, og når man gerne vil have to ens sæt, bliver det hurtigt lidt for dyrt til et SU-budget. Men jeg håber, dette sæt kommer på udsalg på et tidspunkt :)

Sengetøj "Cherry Branch pink" fra Susanne Schjerning til 600 kr pr sæt for alm. længde

3 kommentarer:

  1. jeg har lige skrevet det sæt på min ønskeseddel! det er så smukt!

    SvarSlet
  2. Det er virkelig smukt, ja :) Det står også på min ønskeseddel :P

    SvarSlet
  3. Hej piger
    Det er på udsalg på Inspirations hjemmeside! :)

    SvarSlet