søndag den 3. april 2011

True love = Maria Black

Maria Black laver smykker, som er lige mig. Rå og elegante på én og samme tid. Jeg elsker både de oxiderede smykker og dem i guld. Jeg har lidt af hendes smykker, men vil gerne have maaange flere :) Den sidste kollektion var lige mig med masser af kæder og nitter, men den nye kollektion er altså også rigtig fin. Fra vinterkollektionen kan jeg især godt lide dobbeltringen med de mange kæder, men den var desværre lige dyr nok til mig. Fra sommerkollektionen er jeg helt skudt i den enkle earcuff med to kæder, hvor der kan komme øreringe igennem begge kæder. Jeg har flere earcuffs, men de er alle kun til ét hul i øret. Og da jeg har mange huller i ørerne, kunne det være fedt med en earcuff, der kan sidde igennem flere huller.

AW10:







SS11:







Ingen kommentarer:

Send en kommentar