lørdag den 30. april 2011

Vibe Harsløf ørering

I går kom jeg hjem til en dejlig ting i postkassen. Min nye Vibe Harsløf ørering var kommet, og jeg elsker den allerede meget højt. Den er så dejligt rå, det er lige mig :)



I morgen aften tager jeg til London, hvor jeg skal være i en måned i forbindelse med et skoleophold. Jeg skal også i praktik i stormagasinet House of Fraser, og jeg glæder mig meget til at shoppe, tage på pubs og komme lidt væk fra alt herhjemme. Og så bor min storebror også derovre, så ham skal jeg se, for det er næsten to år siden, han sidst har været hjemme på besøg.
De sidste par dage er gået med at ordne ærinder, betale regninger, pakke kuffert og købe de sidste par småting, jeg mangler til turen. Jeg er nervøs, men det kribler også i min mave af spænding. Jeg kommer til at savne mine venner og familie, og allermest min mor.
I går aftes syede jeg karnevalskostume med en veninde, så det kunne være på plads, inden jeg tager afsted. Jeg kommer hjem aftenen før karneval, heldigvis :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar