søndag den 26. juni 2011

Bugs

Jeg har et eller andet med smykker med kryb for tiden - og især når de er i fine materialer som guld og sølv. Disse edderkopper fra Bugs & Ants måtte gerne flytte ind hos mig :)



Guld edderkoppe øreringe set hos Isas Closet, 1000 kr.


Sølv edderkoppe øreringe set hos Isas Closet, 700 kr.

Guld edderkop halskæde set hos Isas Closet, 1000 kr.

Sølv edderkop halskæde set hos Isas Closet, 800 kr.


Jeg har også forelsket mig i hår elastikkerne og spænderne med guldfarvede biller på nedenstående billeder. De er set hos Velvet Snow, og jeg er ret hooked på dem. Overvejer at starte et DIY projekt med noget lignende :)

Derudover synes jeg, det er vildt sødt, at Ditte fra Velvet Snow giver billerne navne og opfinder små historier om dem. Det er da ikke til at stå for. Hun sælger btw hår tingene på sin blog til 100 kr stykket. Jeg vil bare gerne have mange af dem, og så bliver det lidt dyrt. Jeg må i gang selv :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar