torsdag den 9. juni 2011

Endnu en earcuff :)

I sidste uge modtog jeg en fin ting med posten. Jeg har set denne earcuff på en af mine veninder mange gange og elsker den bare, så var nødt til at have den selv også. Den er allerede blevet brugt flittigt :)






Og så elsker jeg bare at få ting med posten, der er pakket ind som små gaver :) Den er købt på Trendsales.


Den manglende blogging siden jeg kom hjem fra London skyldes, at mit kamera har drillet og stikket dertil har været i stykker. Så det har været svært at lægge billeder ind, men nu skulle det gerne virke igen. Jeg har mange fine London-køb at vise i den nærmeste fremtid :)


I sidste uge havde jeg en masse aftaler med venner og veninder, som jeg ikke havde set længe pga. London. Og så har jeg også set mine London-piger meget, fordi vi er blevet rigtig tætte :) Hele denne uge har jeg desværre brugt på en slem omgang influenza, som jeg ihærdigt prøver at slippe af med inden på lørdag. Der skal jeg nemlig til Northside Festival i Århus med en masse venner, og jeg glæder mig meget!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar