onsdag den 29. juni 2011

Dejlig dag :)

Lidt stemningsbilleder fra dagen i dag. Jeg har haft en dejlig dag, hvor jeg har været på Joe and the Juice og i friluftsbadet med min London roomie. Og jeg har fået dejligt meget farve :) Sol er simpelthen så dejligt.

Jeg faldt for disse fine tanktops i Companys. Fedt snit og i mine yndlings-tøjfarver :)

Denne lækre clutch i lysegråt læder fra Designers Remix Collection måtte altså godt flytte ind hos mig. Haps.

I min cykelkurv lå der en lille seddel og et stykke chokolade fra Aalborg Kommune :)

Lækre små hjemmelavede burgere med grove boller, bøffer og masser af grønt. Bollerne er hjemmebagte efter Emily Salomons opskrift og er mine yndlingsboller, fordi de er så dødnemme at lave og bare skal hæve natten over i køleskabet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar