søndag den 26. juni 2011

My heart still beats for..

Jeg har sukket efter Vlieger & Vandam's clutch med en 3D gun på i flere måneder nu og prøver virkelig at retfærdiggøre overfor mig selv, at jeg godt må købe den... Knap 1500 kr inkl. fragt er bare ret meget i min verden, men jeg ELSKER den virkelig så meget! Og den ville passe perfekt ind i min garderobe. Tilpas rå - det går lige i mit hjerte :)


For nylig faldt jeg over nedenstående billeder hos Passions For Fashion, hvor indehaveren selv har lavet taskerne og endda også lagt en DIY guide ud til det. Jeg overvejer virkelig at lave dem selv, men det skulle vist være rigtig svært og tidskrævende, og hvis det ikke lykkes, ville de dyre materialer (ægte læder osv.) være spildt. Hmm.


I går på mit arbejde så jeg en pige med Vlieger & Vandam gun clutchen i brun, og jeg var simpelthen nødt til at komplimentere hende for den. Siden da har jeg tænkt ekstra meget på den taske, og jeg vil virkelig så gerne eje den. Efter at have set den irl tror jeg mest, jeg hælder til at købe den fra Vlieger & Vandam fremfor at lave den selv. Jeg kan godt lide at lave ting selv, men synes det virker meget besværligt at lave den og med ingen garanti for et succesfuldt resultat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar